24 Νοε 2015

ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗ ΝΔ. Παραιτήθηκε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης – Ο Γιάννης Πλακιωτάκης νέος πρόεδρος της Ν.Δ.

EKTAKTH-EIDHSH-TELIKO1-600x2461Παραιτήθηκε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης από μεταβατικός πρόεδρος της Ν.Δ. όπως ανακοίνωσε ο ίδιος με δηλώσεις του έξω από τα γραφεία της Ν.Δ. στη Συγγρού.
Ο κ. Μεϊμεράκης όπως δήλωσε
παραδίδει την προεδρία στον Γιάννη Πλακιωτάκη τον οποίο από το πρωί όρισε αντιπρόεδρο του κόμματος. Ο κ. Μεϊμαράκης τόνισε ότι κάνει αυτή την κίνηση για την ενότητα και το καλό του κόμματος θέλοντας να αποφορτίσει το τεταμένο κλίμα που έχει δημιουργηθεί. Ωστόσο άφησε και πάλι αιχμές για εσωκομματικό πόλεμο που δέχεται.
Ξεκαθάρισε ότι παραμένει υποψήφιος και συνεχίζει τον αγώνα για την διεκδίκηση της προεδρίας του κόμματος.

Συγκεκριμένα είπε: «Σε όλη μου τη ζωή υπηρέτησα τις αρχες της ΝΔ και την ενότητα του κόμματος και παντα ήμουν στρατιώτης . Επειδή σχηματοποιείται μια επίθεση στο προσωπο μου χυδαία και ανήθικη και επειδή εχει δημιουργηθεί μια μεγάλη ένταση και οι νεοδημοκράτες είναι παρα πολύ στενοχωρημένοι για να αποκλιμακώσω την ένταση, όρισα τον Πλακιωτάκη ως αντιπρόεδρο και παραδίδω την μεταβατική προεδρεία της ΝΔ συνεχίζοντας την υποψηφιότητα μου» τόνισε ο κ. Μειμαράκης ο οποίος ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει θέμα διάσπασης της ΝΔ.
Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων ο κ. Μειμαράκης δεν ξεκαθάρισε αν θα παραστεί στη σημερινή συνεδρίαση της ΚΟ της ΝΔ που έχει προγραμματιστεί στις 7 το απόγευμα. «Έχω μια ώρα να το σκεφτώ και θα δω τι θα κάνω» είπε.