13 Οκτ 2015

Έταζε έρωτα και πλούτιζε! Είχε 47 γυναίκες να τον ζουν

Όλα ξεκίνησαν όταν γνωρίστηκαν σε σελίδα γνωριμιών στο διαδίκτυο. Στην αρχή, η 61χρονη καθηγήτρια μιλούσε καθημερινά με τον “62χρονο” Ovi, μιας και είχε πει ψέμματα
μέχρι και για την ηλικία του, και αμέσως πίστεψε πως είχε γνωρίσει τον έρωτα της ζωής της. Αποφάσισαν έτσι να συναντηθούν από κοντά, μιας και ο επαγγελματίας... ψεύτης της δήλωσε πως και ο ίδιος ζούσε στο Λονδίνο. Κάπως έτσι ξεκίνησαν να βγαίνουν, ενώ τρία χρόνια μετά ήρθε και η πρόταση γάμου. Και ενώ όλα έμοιαζαν ονειρεμένα, ήρθε η στιγμή της αλήθειας.
Πολλά ταξίδια στο εξωτερικό, υποχρεώσεις στο Ντουμπάι, επαγγελματικά ραντεβού και μία ανερχόμενη επιχείρηση. Λίγο πολύ, όλα αυτά κόστισαν στη γυναίκα θύμα 25.000 δολάρια, η οποία, τυφλωμένη από τον έρωτα, τα έδωσε στον άντρα της ζωής της. “Ενώ εγώ τον πίστεψα όταν μου έλεγε ότι πετούσε στο Ντουμπάι για επαγγελματικές υποχρεώσεις, ανακάλυψα ότι στην πραγματικότητα είχε επαφές σε όλο τον κόσμο με άλλες γυναίκες που και αυτές τον είχαν πιστέψει και τον χρηματοδοτούσαν, ακριβώς όπως και εγώ”, δήλωσε η 61χρονη όταν αποκαλύφθηκαν όλα.
Το ζευγάρι γνωρίστηκε το 2009, ενώ τον Αύγουστο του 2012 παντρεύτηκε, με την ερωτευμένη γυναίκα να παίρνει μέχρι και το όνομα του συζύγου της. Αμέσως, ο Ovi μετακόμισε στο σπίτι της.
“Στην αρχή, νόμιζα πως ήταν διαφορετικός. Μου είχε κινήσει την περιέργεια και ήθελα να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου μαζί του. Μου είχε πει πως πριν 20 χρόνια ήταν φοιτητής στο Λονδίνο και έκτοτε έμενε εδώ. Ισχυρίστηκε πως ήταν συνταξιούχος λογιστής και ότι η δουλειά του τώρα ήταν η πώληση ενός ακινήτου στο Ντουμπάι, για αυτό και έκανε συνέχεια ταξίδια, ενός και δύο μηνών”.
Στην αρχή, ο σύζυγος έπαιζε καλά το παιχνίδι του. Τον Φεβρουάριο του 2012, μάλλον πιάστηκε στα πράσα. “Μία μέρα, άνοιξα τον υπολογιστή του τυχαία και σοκαρίστηκα, επειδή είδα ένα εισιτήριο για την Αυστραλία, ενώ έπρεπε να είναι στο Ντουμπάι. Όταν του το ανέφερα, ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι είχε πάει στο Ντουμπάι μέσω Αυστραλίας”.
Αλλά τρεις εβδομάδες αργότερα η κυρία Stillwell έλαβε ένα μήνυμα από μια γυναίκα στην Αυστραλία. “Μου είπε πως ο Steve είχε χρησιμοποιήσει τον φορητό υπολογιστή της, αλλά δεν είχαν κλείσει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του με τον ενδεδειγμένο τρόπο. Και αυτή βρήκε έναν κατάλογο των 47 γυναικών από όλο τον κόσμο. Είχε ακόμη και επαφή με μια γυναίκα στην Αμερική, στην Τασμανία και μια άλλη γυναίκα από τις Φιλιππίνες”.
“Ήξερα πλέον πως ήμουν μέρος μιας τεράστιας απάτη και του είπα να φύγει. Συνολικά του έδωσα 25.000 δολάρια. Δεν τον έχω δει από τότε”, σημείωσε. Η αστυνομία της είπε πως δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να κάνει μιας και ως σύζυγός της, δεν παραβίασε κανέναν νόμο. Και η άτυχη γυναίκα πρόσθεσε: “Η μόνη μου ελπίδα είναι να λέω την ιστορία μου και να προειδοποιώ άλλες γυναίκες να προσέξουν”.
Πηγή: Dailymail