5 Μαρ 2015

ΜΠΑΧΑΛΟ στον ΔΗΜΟ ΠΕΙΡΑΙΑ αρχισαν οι παραιτησεις και αιχμες.....ερχονται τα καλυτερα συντομα....με εφοπλιστες δεν διοικειται ο ΔΗΜΟΣ παιδια!!!

Λάβαμε μέσω e-mail μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα επιστολή με την υπογραφή της κυρίας Ειρήνης Στ. Νταϊφά προς το δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη.
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ 
 Αξιότιμε Δήμαρχε, Αγαπητέ Γιάννη, "Αντιλαμβανόμενη τα σοβαρότατα προβλήματα που καλείσαι καθημερινά να αντιμετωπίσεις στον δήμο
του Πειραιά, δέχτηκα την παράταση που μου ζήτησες σε συνάντηση μας, που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο σου στις 15 Ιανουαρίου του 2015.
 Συγκεκριμένα, μέχρι τέλος Ιανουαρίου, μου είπες πως το θέμα για την κάλυψη προσωπικού που εκκρεμεί εδώ και τόσους μήνες θα έχει τακτοποιηθεί. Δεδομένου πως μέχρι στιγμής δεν έχω κάποια σχετική ενημέρωση, εκτιμώ, πως η σημερινή ημέρα, σηματοδοτεί την διαιώνιση μιας ήδη εκτεταμένης και δυσάρεστης κατάστασης... Όσο κι αν θεωρείς δευτερεύουσα την κάλυψη θέσεων στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, η ανάγκη πλέον είναι πιεστική... 
Η έλλειψη προσωπικού στο Δ.Θ.Π., η οποία έχει αντίκτυπο γενικότερα στον πολιτισμό, αντιμετωπίζει πλέον εντονότατα προβλήματα και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να εξασφαλίσει την εύρυθμη λειτουργία του. Η υπάρχουσα κατάσταση, αντικειμενικά καθιστά αδύνατο να συνεχίσω το έργο που μου ανέθεσες.
 Εκτιμώ πως οι τουλάχιστον πέντε μήνες που δοκιμάζομαι μέσα από μεγάλες δυσκολίες είναι υπέρ-αρκετοί.. Πριν δύο μήνες, με απέτρεψες από το να παραιτηθώ, με την υπόσχεση πως όλα θα τακτοποιηθούν. 
 Αντ’αυτού τα προβλήματα αυξήθηκαν.. Παρόλο που δέχθηκα πολλές προφορικές υποσχέσεις και δεσμεύσεις από τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου κοΤαταρόπουλο, περί άμεσης τοποθέτησης προσωπικού από τον Σεπτέμβριο, στις 22/12/2014 έλαβα γραπτή επιστολή του, που μου γνωστοποιεί ότι ο δήμος δεν έχει την δυνατότητα για κάλυψη προσωπικού.
 Εντύπωση βέβαια μου προκαλεί, πώς, ο ίδιος άνθρωπος έχει μεριμνήσει για τον εαυτό του να εξασφαλίσει δύο γραμματείς, καθώς έχει τοποθετήσει και σε όλους τους αντιδημάρχους και εντεταλμένους αντίστοιχο προσωπικό, αλλά με την συναίνεση σου, δεν διέθεσε για ένα τόσο σημαντικό τομέα ‘’ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ’’ ούτε έναν άνθρωπο. Το ότι αρνήθηκα της αμοιβής που όριζε ο νόμος, σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι θα συνεχίσω να καλύπτω οικονομικά ούτε τον δήμο ούτε τον Ο.Π.Α.Ν. Να σου θυμίσω πως μέχρι σήμερα η όποια δαπάνη, είτε για εξοπλισμό, γραφική ύλη αλλά και ανθρώπινου δυναμικού, καλύπτεται με προσωπικά έξοδα... 
Κάτι που δεν θα συνεχιστεί άλλο... 
Επίσης, ουδέποτε κατάλαβα, την έντονη διάθεση σου να αναλάβω τον Πολιτισμό με τις διαβεβαιώσεις πως θα διαχωριστεί από τον αθλητισμό εφόσον τελικά δεν έγινε ποτέ... Προφανέστατα βέβαια και μετά λύπης μου εδώ και καιρό διαπιστώνω διακρίσεις. Οι όποιοι λόγοι δεν θα με απασχολήσουν, εφόσον εδώ που είμαι, είμαι για το επέλεξαν οι χιλιάδες άνθρωποι που με στήριξαν και με εμπιστεύθηκαν με την ψήφο τους και στους οποίους εν καιρώ οφείλω να γνωστοποιήσω τους πραγματικούς λόγους της αποχώρησης μου. Θεωρώ ευθύνη ενός αιρετού να μπορεί να αφουγκραστεί, τις ανάγκες των συνανθρώπων του αλλά και να τους υποστηρίζει. Τίμησα την ευθύνη που μου ανέθεσες με όλες μου τις δυνάμεις, παρ’όλη την ψυχική, σωματική και πνευματική κόπωση. Προσπάθησα να ανταποκριθώ στις αυξανόμενες απαιτήσεις του δήμου, να τον στηρίξω αλλά και να τον καλύψω. Δεν με ενδιαφέρουν οι καρέκλες και η προσωπική προβολή. Η ενασχόληση και η βοήθειά μου, προς τον δήμο προέρχεται καθαρά από την αγάπη μου τόσο για Πειραιά όσο και για τον πολιτισμό.
 Η κοινωνική και επιχειρηματική μου πορεία, έχουν αποδείξει τις ικανότητες μου, τις οποίες εσείς δεν αναγνωρίσατε και δεν εκτιμήσατε. Ο καθένας, πρέπει να κάνει ότι του υπαγορεύει η συνείδησή του. Είμαι υποχρεωμένη, να προστατεύσω την αξιοπρέπεια μου καθώς και την αξιοπρέπεια των χιλιάδων ανθρώπων που με τίμησαν στις εκλογές. Δεν έχω μάθει σε παιχνίδια του παρασκηνίου. 
Γνωρίζοντας εξ αρχής πως το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά ανήκει στον Δήμο και όχι στον Ο.Π.Α.Ν. όπως προσπάθησαν πολλοί να με πείσουν, μη γνωρίζοντας φυσικά πως τόσο καιρό μεταξύ πολλών άλλων εγγράφων που φρόντισα από την πρώτη μέρα ανάληψης των καθηκόντων μου να λάβω προκειμένου να ενημερωθώ, είχα και την απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου της 20ης Συνεδρίασης της 10/07/2013 της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής και συγκεκριμένα στο θέμα 5ο όπου ρητά αναφέρεται πως η Παραχώρηση για χρήση και εκμετάλλευση του Δ.Θ.Π. θα γίνει ΜΕΤΑ την ΟΡΙΣΤΙΚΗ παραλαβή του, από το Υπουργείο Πολιτισμού (που είναι και το λογικό...). Κάτι το οποίο όλοι ξέρουμε πως ακόμη δεν έχει γίνει...
 Ουδέποτε κατάλαβα, προς τι όλη αυτή η παραπληροφόρηση και ταλαιπωρία που μου επιδιώκετε τόσο καιρό. Αδιανόητο επίσης θεωρώ, πως με βάλατε σε μια εμπόλεμη κατάσταση με έναν παντελώς άγνωστο άνθρωπο μέχρι χθες για εμένα. Εξαιρετικά κακόγουστη επίσης βρίσκω την ευκολία με την οποία υποτιμήσατε τη νοημοσύνη μου. Ποικιλοτρόπως μου αποδείξατε λοιπόν, πως δεν επιθυμούσατε την παρουσία μου μετά τις εκλογές... 
Ανεξαρτήτως εάν ειπώθηκαν άλλα, οι <<πράξεις>> έξι μηνών απέδειξαν τις προθέσεις όλων. Για όλους τους προανεφερθέντες λόγους λοιπόν και γιατί αρνούμαι να συνεχίσω να λειτουργώ ως <<κυμματοθραύστης>> εξαιρετικά δυσαρεστημένων ανθρώπων (δικαίως αλλά όχι από δική μου υπαιτιότητα), σου γνωστοποιώ, πως σου επιστρέφω τον ‘’τιμητικό τίτλο’’ της Εντεταλμένης Δημοτικής Συμβούλου σε Θέματα Πολιτισμού και είμαι στη διάθεση σου για κάποια ενδεχόμενη μελλοντική συνεργασία ουσίας." 
 Ειρήνη Στ. Νταϊφά 
 @ Αυτή είναι η επιστολή της Ειρήνης Στ. Νταϊφά προς το δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη που έστειλαν στο Reportaz Net και τη δημοσιεύουμε γιατί κρίναμε ότι έχει ενδιαφέρον.