20 Δεκ 2014

Γελάει ο κόσμος: Χρώσταγε… δανεικά στον Χαικάλη, αυτό που πήγε να τον “δωροδοκήσει”!




Ακόμη μια τρανταχτή απόδειξη της γελοιότητας της καταγγελίας Χαικάλη είναι η σημερινή του νέα… αποκάλυψη στον Αυτιά.
Εκεί όπου ο βουλευτής των ΑΝΕΛ παραδέχτηκε πως ο Αποστολόπουλος,
 του πήρε δανεικά  πέντε χιλιάδες ευρώ τα οποία με διάφορες προφάσεις αρνιόταν να επιστρέψει. Κοινώς τον “δάγκωσε”…
Και το ίδιο πρόσωπο που δεν επέστρεφε πέντε… ψωροχιλιάδες ευρώ δανεικά, κάποιος επιχείρησε στην συνέχεια να τον “δωροδοκήσει” με 3.000.000 ευρώ!
Μα καλά μας περνάνε για εντελώς χαχόλους;
Δείτε τι είπε ο Χαικάλης στον ΣΚΑΙ:
Οικονομικές συναλλαγές με τον Γιώργο Αποστολόπουλο παραδέχθηκε ότι είχε ο Παύλος Χαϊκάλης τους μήνες που προηγήθηκαν τις επίμαχες συνομιλίες για τις οποίες ο βουλευτής των ΑΝΕΛ κατήγγειλε απόπειρα χρηματισμού, στην υπόθεση που έβαλε φωτιά στο πολιτικό σκηνικό.
Ο κ. Χαϊκάλης είχε δώσει 5.000 ευρώ στον φερόμενο ως μεσάζοντα το Σεπτέμβριο του 2013. Οπως είπε ο ίδιος ο βουλευτής, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, αυτό έγινε γιατί ο κ. Αποστολόπουλος τον πλησίασε και τον ρώτησε αν είχε χρήματα για να παίξει στο χρηματιστήριο στο εξωτερικό, με προοπτική κέρδους 10%.
«Του απάντησα ότι είμαι χάλια οικονομικά και μπορώ να δώσω μόνο 5.000 ευρώ, όπως και έκανα. Τον πρώτο και τον δεύτερο μήνα μου έφερε από 500 ευρώ, ως τόκους και όταν τον ρώτησα για το κεφάλαιο, μου είπε ότι μπορώ να το πάρω όποτε θέλω», ανέφερε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ και συνέχισε. «Στη συνέχεια όμως υπήρξε μία περίεργη καθυστέρηση.Τον περασμένο Ιούλιο του έστειλα μηνύματα ότι χρειάζομαι χρήματα, γιατί έληγε η ρύθμιση που είχα κάνει. Μου είπε ότι θα φροντίσει αυτός την ανανέωση. Στη συνέχεια τον πήρα τηλέφωνο και του ανέφερε ότι με πίεζαν από την τράπεζα να δώσω χρήματα.Τότε μου κατέθεσε 800 ευρώ, μετά από πίεση, ως μέρος του κεφαλαίου γιατί του είπα ότι έχω ανάγκη τα χρήματα και δεν θέλω τους τόκους. Από τα μηνύματα φαίνεται ότι εγώ του έχω δώσει τα χρήματα και περιμένω το κεφάλαιό μου».
http://lykavitos.gr/