19 Δεκ 2014

BINTEO - Π. Καμμένος: «Να δώσουν το υλικό στη δημοσιότητα αλλιώς θα το δώσω εγώ πριν την τρίτη ψηφοφορία»!

BINTEO - Π. Καμμένος: «Να δώσουν το υλικό στη δημοσιότητα αλλιώς θα το δώσω εγώ πριν την τρίτη ψηφοφορία»!Σαφής ότι αν η κυβέρνηση δε δώσει το υλικό στη δημοσιότητα με εντολή της Δικαιοσύνης, θα ενημερώσει ο ίδιος τον ελληνικό λαό για όλα τα στοιχεία που υπάρχουν για την απόπειρα χρηματισμού του Παύλου Χαϊκάλη
από μεσάζοντα ήταν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο Πάνος Καμμένος.


Ο Π. Καμμένος, είπε ότι γνώρισε τον «μεσάζοντα» στο γραφείο του Πρωθυπουργού και ότι ήταν στέλεχος Deutsche bank αλλά και σύμβουλος της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, η οποία τον υπέδειξε για το θέμα με τα CDS για τα οποία κιόλας κατέθεσε.
Ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ δήlωσε ότι το όνομά του μεσάζοντα είναι στη διάθεση της ΕΛ.ΑΣ!
«Η υπόθεση αυτή είναι γνωστή εδώ και 15 ημέρες. Προφυλάξαμε την υπόθεση από την δημοσιότητα γιατί πιστεύαμε ότι αρμόδιος είναι ο εισαγγελέας και η δικαιοσύνη. Γι' αυτό δεν κάναμε καμία ανακοίνωση. Το ίδιο θα κάνουμε και τώρα. Θα κάνουμε κάποιες διευκρινήσεις. Ο κ. Χαϊκάλης με ενημέρωσε ότι υπήρξε απόπειρα χρηματισμού του από ένα πρόσωπο και ότι εκείνος είναι διατεθειμένος παρότι είναι σε δύσκολη οικονομική κατάσταση να αποκαλύψει την απάτη. Κατόπιν τούτου έχω καταθέσει στον εισαγγελέα που ασχολείται με την υπόθεση του λεγόμενου κουμπαρά. Για το υλικό ρωτήθηκε αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
Καταγράψαμε την συνάντηση που έγινε στο ξενοδοχείο Plaza, όπου ο μεσάζων επι μια ώρα και 14 λεπτά του έκανε την πρόταση έναντι χρημάτων να ψηφίσει για Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Στο βίντεο αποκαλύπτονται και άλλες υποθέσεις χρηματισμού ή απόπειρες χρηματισμού.
Το υλικό ήρθε στα χέρια μας από κάμερα ρολόι και ενημερώσαμε τον κ. Ντογιάκο. Το βράδυ της 6ης Δεκεμβρίου εδόθη κατάθεση από τον κ. Χαϊκάλη και εδόθη μια δισκέτα. Το πρωτότυπο ρολόι κάμερα που έφερε την δισκέτα καταγραφης του υλικου έγινε δεκτό από τον κ. Ντογιάκο.
Προέτρεψε τον κ. Χαϊκάλη να συνεχίσει τις συζητήσεις. Κλείστηκε και δεύτερη συνάντηση. Στην πρώτη συνάντηση είδαμε ότι στο συγκεκριμένο τραπέζι είχε τοποθετήσει και άλλος μηχάνημα καταγραφής συνομιλίας. Και τζάμερ που απέτρεπε την μετάδοση τηλεφωνικής συνομιλίας μέσω κινητού. Ειδοποιήσαμε ότι θα γίνει και δεύτερη συνάντηση και καταγράψαμε πάλι την συνομιλία. Εκεί ειπώθηκε να δοθεί το ποσό των 700.000 ευρώ να ρυθμιστεί το δάνειο και τα υπόλοιπα να δοθούν σε χρυσό. Υπάρχουν συγκλονιστικά στοιχεία σε αυτό τον διάλογο.
Μόλις τελείωσε η συνάντηση έγινε πάλι συνάντηση με τον εισαγγελέα Παναγιωτόπουλο παρουσία Ντογιάκου και έγινε έκθεση εγχειρήσεως και του πρωτότυπου καταγραφέα και της δισκέτας αντίτυπο. Εχουμε και εμείς αντίγραφα και τα έχουμε καταθέσει στο εξωτερικό. Ο κ. Χαϊκάλης έδωσε αντίγραφο στον Λάκη Λαζόπουλο.
Αποφασίσθηκε να γίνει ειδική ομάδα της αστυνομίας για να συλληφθεί επ'αυτοφόρω ο μεσάζων με τα χρήματα. Συγκροτήθηκε ειδική ομάδα που πήγαν στο σπίτι του κ. Χαϊκάλη για να συλλάβουν τον μεσάζοντα. Δυο λεπτά πριν την συνάντηση ο μεσάζων το ακύρωσε και του είπε "καλά Χριστούγεννα και φεύγω".
Τον γνώρισα στο γραφείο του κ. Σαμαρά όταν ήταν πρόεδρος της ΝΔ. Ελεγε ότι ήταν στελεχος της Ντόιτσε Μπανκ. Μου το υπέδειξε ο κ. Σταματης για να καταθέσει για την έρευνα για τα CDS ως γνώστης.
Όταν έφυγα από τη ΝΔ μου είπε ότι θα με ακολουθήσει. Έγραφε στο διαδίκτυο άρθρα με το ψευδώνυμο Δευκαλίων. Μας συμβούλευε κιόλας και του είχα εμπιστοσύνη. Την Ανοιξη του 2013 μου είπε ότι θα πάρει δουλειά στην Τράπεζα Πειραιώς και όπως έμαθα απελύθη φέτος τον Ιούλιο.
Το πρωτογενές υλικό είναι στην εισαγγελία. Ο κ. Χαϊκάλης πήγε στην ΓΑΔΑ και έδωσε κατάθεση με το όνομα του συγκεκριμένου μεσάζοντα. Αναγκαστήκαμε να ανοίξουμε το γραφείο για να βρούμε το όνομά του από την κατάθεση που είχε δώσει για τα CDS.
Η κατάθεση έφυγε νύχτα για να πάει στον εισαγγελέα Παναγιωτόπουλο. Το υλικό αυτό είναι στα χέρια μας.
Επειδή εμείς δεν θέλουμε να μείνει τίποτα κρυπτό υπο τον ηλιο, δυο από τα αντίγραφα θα τα στείλω στον υπουργό Δικαιοσύνης και θα του ζητήσω να τα δώσει στην δημοσιότητα. Το δεύτερο θα το δώσω στον πρόεδρο της Βουλής για να ενημερωθούν οι αρχηγοί των κομματων. Αν η κυβέρνηση κάνει πίσω και δεν κάνει πραγματικότητα την απειλή της κας Βούλτεψη τότε θα αναλάβω προσωπικά το κόστος να το δημοσιοποιήσω. Ζητώ άδεια να προβάλλουμε εδώ ενώπιόν σας μέρος του υλικού».
«Τα στοιχεία υπήρξαν στη διάθεση της εισαγγελίας από την πρώτη στιγμή. Το όνομα δεν δόθηκε στις επίσημες καταθέσεις για να μπορέσουμε να πιάσουμε επ' αυτοφώρο τον μεσάζοντα. Όταν ακυρώθηκε η δεύτερη συνάντηση, με προτροπή του εισαγγελέα δόθηκε το όνομα. Ο μεσάζων είπε στον Χαϊκάλη ότι θα του κλείσει ραντεβού με τον πρωθυπουργό. Του είπαν ότι θα δημιουργήσουμε νέο κόμμα ώστε να μπορέσει να δικαιολογήσει τη φυγή του από τους ΑΝΕΛ», πρόσθεσε ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ.
Όπως ανέφερε στη συνέχεια ο Π. Χαϊκάλης: Καταγράψαμε τα γεγονότα όπως έγιναν και η Δικαιοσύνη και ο κόσμος θα κρίνει. Δεν σκέφτηκα ούτε μία στιγμή να ενδώσω και αμέσως απευθύνθηκα στον πρόεδρο των ΑΝΕΛ. Οι διάλογοι είναι συγκλονιστικοί και αυτά που ακούγονται είναι πέραν κάθε φαντασίας. Την ώρα που εγώ βρισκόμουν στην Εισαγγελία, κάποιοι άλλοι διέδιδαν ότι θα ψηφίσω, πρόσθεσε.


Το ΧΩΝΙ.gr βρέθηκε στα γραφεία των ΑΝΕΛ και μετάδωσε ζωντανά όλα όσα ειπώθηκαν στη συνέντευξη Τύπου

13.57 Καμμένος: Ο πρωθυπουργός μίλησε για μαξιλάρια το καλοκαίρι. Η επιθυμία μου είναι αυτή τη στιγμή να καθαρίσει από τέτοιου είδους σκιές και μαγκιές η πολιτική μας ζωή.

13.56 Καμμένος απαντώντας σε ερώτηση του Κώστα Αγόρη από την εφημερίδα Το ΧΩΝΙ: Κάποια στιγμή η ιστορία θα γράψει ότι η Δημοκρατία μας περνάει μαύρες στιγμές

13.54 Καμμένος: Αν δε δώσουν το όνομα, θα το δώσω εγώ. Δεν πρέπει να πάμε σε τρίτη ψηφοφορία χωρίς να μάθει ο ελληνικός λαός την αλήθεια. Εγώ ήθελα να το παίξουμε και σήμερα. Αν πει και τώρα η κυρία Βούλτεψη το οκ, παίζουμε το υλικό και τώρα
13.53 Χαϊκάλης: Το έδωσα το υλικό στον Λαζόπουλο γιατί είναι φίλος μου εδώ και χρόνια και τον εμπιστεύομαι και έχω και την υποδομή να χειριστεί το υλικό. Να καθαριστεί ο ήχος.

13.52 Καμμένος: Αν του ανοίξουν το τηλέφωνο θα δουν αν είχε και άλλες εισερχόμενες κλήσεις. Μέχρι το πρωί της 12ης Δεκεμβρίου πάντως δεν φαινόταν να έχει αντιληφθεί κάτι.

13.51 Χαϊκάλης: Δεν ξέρω γιατί έκανε πίσω. Κατάλαβε κάτι; Τον ενημέρωσε κάποιος; Δε το γνωρίζω

13.50 Καμμένος: Στο βίντεο φαίνεται καθαρά το πρόσωπο του μεσάζοντα.

13.49 Καμμένος: Αν έχουν στοιχεία για μένα να τα βγάλουνε. Να τα βγάλει και η κυρία Παναγιωταρέα που διαδίδει ότι έχει στοιχεία όταν δεν ασχολείται με τάφους. Εγώ δεν έχω off shore. Τους προκαλώ να βγάλουν ό,τι έχουν. Δύο εβδομάδες τώρα τους προκαλώ.

13.47 Καμμένος: Στην περίπτωση της κυρίας Ξουλίδου βάλαμε κάμερες στο γραφείο της και ρώτησα αν είναι νόμιμο και ο εισαγγελέας μου απάντησε ναι. Και στην περίπτωση Χαϊκάλη και στην περίπτωση Ξουλίδου έχουν χρησιμοποιηθεί ίδιες φράσεις όπως "έχεις μια φορά την ευκαιρία να φτιάξεις τη ζωή σου"!

13.45 Καμμένος: Το όνομα ας το δώσει αυτή η στιγμή η δικαιοσύνη. Εμείς δεν έχουμε τέτοιο δικαίωμα. Μακάρι να είχαμε άδεια να σας δείχναμε όλο το υλικό, είναι μιάμιση ώρα ταινία! Αν μας δοθεί η άδεια το παίζουμε τώρα!

13.43 Χαϊκάλης: Άφησε υπόνοιες ο μεσάζων ότι έχει χρηματίσει άλλο στέλεχος των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Και εγώ συνέχισα να του μιλάω για να δω τι γίνεται. "Δεν είσαι ο μόνος είναι και άλλοι" μου είπε. Είχαμε επαφές για να ορίσουμε το ραντεβού στο σπίτι μου στις 12 Δεκεμβρίου. 18.05 του στέλνω μήνυμα που είσαι χάθηκες; 18.12 με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει δε μπορώ να έρθω. Θα τα πούμε μετά την πρωτοχρονιά. Έκτοτε δεν είχαμε καμία επαφή. Αμέσως μετά πήγαμε στη ΓΑΔΑ όπου μου είπαν ότι χρειάζεται άδεια από την εισαγγελεία για να μπει η διαδικασία αυτωφόρου.

13.41 Καμμένος: Ας ανοίξουν οι συνομιλίες του κυρίου για να δούνε: μιλούσε με το Μαξίμου; Μιλούσε με τον κύριο Σταμάτη;

13.40 Χαϊκάλης: Τον γνώρισα ως στέλεχος τράπεζας. Για να έχω καλύτερη δόση στο δάνειο μου κάτι που κατάφερα μόνος μου. Είχαμε μια φιλική σχέση αλλά άρχισε να αποδομείται με τον καιρό. Νόμιζα ότι ήταν πλάκα αλλά το πράγμα σοβάρεψε πολύ.

13.39 Καμμένος: Ο Χαικάλης προσπαθούσε να εκμαιεύσει πράγματα και ο μεσάζων του είπε ότι δημιουργούμε κόμμα για να πας εκεί και να δικαιολογήσεις τη ψήφο σου! Την επόμενη ημέρα ανακοινώθηκε η δημιουργία κάποιου κόμματος!

13.36 Καμμένος: Τα στοιχεία υπήρχαν στη διάθεση της εισαγγελίας από την πρώτη στίγμη. Το όνομα δεν υπάρχει γραπτώς για τον φόβο της διαρροής. Το όνομα υπάρχει στο υλικό, στο βίντεο και στις κασσέτες.

13.35: Ακολοθούν ερωτήσεις δημοσιογράφων

13.34 Χαϊκάλης: Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλουν μέσα από το πρόσωπό μου να μειώσουν κάποιοι το θέατρο. Ίσως παίζω τον σημαντικότερο ρόλο στη ζωή μου

13.33 Χαϊκάλης: Οι διάλογοι είναι συγκλονιστικοί. Θα πρέπει η δικαιοσύνη να αναλάβει και να ζητήσει εξηγήσεις από αυτό το άτομο και να πει για τον λογαριασμό ποιών ενεργούσε. Επικροτώ να δοθεί στον πρόεδρο της Βουλής το υλικό και μετά στη δημοσιότητα

13.31 Χαϊκάλης: Δε σκέφτηκα ούτε μία στιγμή να ενδώσω όταν είδα ότι τα πράγματα είναι σοβάρα. Από την πρώτη στιγμή γνώριζε η Εισαγγελία. Την ώρα που εγώ ήμουν στην Εισαγγελέα κάποιοι άλλοι διέδιδαν ότι εγώ θα ψήφιζα ΠτΔ.

13.30 Χαϊκάλης: Προσέρχομαι χωρίς κομπασμό ή με διάθεση κραυγών. Ήθελα να αποδείξω πως τιμώ την εμπιστοσύνη των ΑΝΕΛ. Είμαι περήφανος για τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου. Όταν ο Καμμένος έλεγε "όποιος αντέξει" δεν τον καταλάβαινα. Τώρα τον καταλαβαίνω.
13.27 Καμμένος: Αν ο πρόεδρος της Βουλής δεν το ενεχειρίσει στους βουλευτές ή η κυβέρνηση κάνει πίσω θα το δώσω εγώ στη δημοσιότητα αναλαμβάνοντας την ευθύνη
 13.26 Καμμένος: η δικογραφία έφυγε και πήγε στον Εισαγγελέα Παναγόπουλο για να διατάξει για τα περαιτέρω. Επείδή υπάρχουν δύο νομικές απόψεις: Το υλικό αν δοθεί στη δημοσιότητα θα είναι κακούργημα γιατί είναι προσωπικά δεδομένα. Η δεύτερη είναι ότι πρόκειται για διαρκές έγκλημα. Θα στείλω το υλικό στον υπουργό Δικαιοσύνης και στον πρόεδρο της Βουλής ζητώντας να ενημερωθούν οι βουλευτές και αν εκείνος το κρίνει να δοθεί στη δημοσιότητα. Αν ο πρόεδρος της Βουλής εν το ενεχειρίσει στους βουλευτές η ή κυβέρνηση κάνει πίσω θα το δώσω εγώ στη δημοσιότητα με ποινικό ζήτημα για εμένα τον ίδιο
13.25 Καμμένος: Τα στοιχεία είναι και στον φοριαμό του κυρίου Ντογιάκου

13.24 Καμμένος:
Τον μεσάζοντα τον γνώρισα στο γραφείο του κ .Σαμαράμ είχε καλές γνώσεις στα οικονομικά και αυτοδιαφημιζόταν ως σύμβουλος της προηγούμενης κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και μου τον υπέδειξε ο κ. Σταμάτηςγια να καταθέσει για την υποθεση των CDS. Έγραφε άρθρα αντιμνημονιακά στο διαδίκτυο ως Δευκαλίων. Απελύθη από την τράπεζα πειραιώς τον φετινό Ιούλιο

13.24 Καμμένος: Μετά τη δεύτερη απόπειρα που δεν συνελήφθη επ αυτοφόρω ο κ. Χαικάλης μετέβη με τον ανακριτικό υπάλληλο στη ΓΑΔΑ όπου έδωσε και το όνομα του συγκεκριμένου μεσάζοντα

13.21 Kαμμένος: Υπάρχουν φοβερά στοιχεία. Αντίγραφο των δύο συνομιλιών έχω εγώ και ο Χαϊκάλης και τα έχω καταθέσει σε συμβολαιογράφο στο εξωτερικό

13.20 Καμμένος: Κάποια απ' αυτά τα μετρητά που υποσχέθηκαν στον Χαϊκάλη μπορεί να ήταν χτυπημένα, ίσως και απ' την απαγωγή Παναγόπουλου
13:19 Καμμένος: Η δεύτερη συνάντηση Χαϊκάλη με το πρόσωπο που ήθελε να τον δωροδοκήσει διήρκεσε 15 λεπτά
13:19 Καμμένος: Ο εισαγγελέας Ντογιάκος προέτρεψε τον Χαϊκάλη να συνεχίσει τις συναντήσεις για να βγει άκρη
13:18 Καμμένος: Δισκέτα με το υλικό της καταγραφής της συνάντησης δόθηκε στην Εισαγγελία και μπήκε στη δικογραφία
13:17 Καμμένος: Εκτός από τον Χαϊκαλη και ο μεσάζων έχει καταγραφεί στη συνομιλία
13:15 Καμμένος: Με κάμερα - ρολόι που φορούσε ο Παύλος Χαϊκάλης καταγράφηκε η συνάντησή του με το πρόσωπο που του πρότεινε χρηματισμό. Στη συνέχεια υπήρξε και δεύτερη συνάντηση

toxwni.gr