24 Νοε 2014

Μελας:«Δεν έχω πρόβλημα να φύγω»

Δεν κάνει πίσω από όσα είχε πει τις προηγούμενες ημέρες ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Παναγιώτης Μελάς σχετικά με την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας.

«Αν είναι να ψηφίσω για κάτι καλό για το λαό, θα ψηφίσω και αντίθετα από την κομματική γραμμή και δεν έχω πρόβλημα να φύγω όπως έφυγα και από τη ΝΔ», τόνισε ο βουλευτής των ΑΝΕΛ μιλώντας στο BHMA FM.
Ωστόσο έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι η απόφασή του θα εξαρτηθεί από τη μελέτη που θα κάνει μέχρι τότε για το τι θα είναι το καλό του λαού και υποστήριξε ότι δεν δεσμευεται από κομματικές γραμμές.
Από την άλλη σχολιάζοντας το ενδεχόμενο κυβερνητικής συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ είπε «όταν λένε ιδεολογική ταυτότητα, δεν έχουμε την ίδια με τους συναδέλφους του ΣΥΡΙΖΑ και είναι γεγονός ότι θα υπάρχουν αντιρρήσεις και διαφορετικές απόψεις σε πολλά θέματα. Γι' αυτό σας λέω, γι' αυτές τις κόκκινες γραμμές που λέει ο Πάνος Καμμένος, να τις κάνουμε πράξη. Να τις υπογράψουμε».
Ερωτηθείς για το αν τα λεγόμενα του Πάνου Καμμένου περί «αποκεφαλισμών» τον αφορούν, απάντησε ότι «τον είχα ρωτήσει και μου είχε πει ότι δεν αφορά τίποτα εμένα, ούτοι οι αποκεφαλισμοί ή τα μαξιλάρια. Εγω λοιπόν το λέω ξεκάθαρα: λειτουργώ κατά συνείδηση και για το καλό του λαού θα κάνω ό,τι κάνω. Άμα είναι για το καλό του, θα ψηφίσω (Προέδρο). Αν δεν είνα, δεν θα ψηφίσω».
http://www.newsit.gr