30 Οκτ 2014

«Έχω δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση» -(φωτο)


ερωτηματικόΣτο περιοδικό «You» μίλησε η γνωστή παρουσιάστρια!
Μεταξύ άλλων μίλησε για τη σχέση της με την απώλεια, για τις δυσκολίες που έχει
αντιμετωπίσει στο επάγγελμα, αλλά και για την οικογένεια της.
Η παρουσιάστρια της επιτυχημένης εκπομπής του Alpha, «Πάμε Πακέτο» που φέτος κλείνει 10 χρόνια, Βίκη Χατζηβασιλείου, είπε ότι ουκ ολίγες φορές έχει δεχθεί σεξουαλική παρενόχληση, αλλά πάντα ήξερε πώς να αντιμετωπίζει τις δύσκολες καταστάσεις.
«Πολλές φορές, αλλά είμαι cool, ξέρω πώς να το αντιμετωπίσω.Τους έχω συγχωρήσει, απλώς μετά δεν υπάρχουν στη ζωή μου. Εύχομαι να είναι καλά και τους βάζω και στις προσευχές μου, αλλά δεν τους θέλω στη ζωή μου! Εκείνο που δεν αντιμετωπίζεται είναι η απώλεια, δεν μπορώ ακόμα να ξεπεράσω το θάνατο του πατέρα μου και δεν είμαι έτοιμη να μιλήσω για εκείνον»
xatzivasileiou-3http://www.verysorry.gr/