16 Οκτ 2014

ΚΛΑΙΩ! ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΗΠΙΕ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ! Δείτε πόσα και γιατί πρέπει να σκάσει σε ταξίαρχο που συκοφαντούσε...

Το ποσό των δέκα χιλιάδων ευρώ καλείται να πληρώσει στον ταξίαρχο ε.α. πρώην εκπρόσωπο Τύπου του ΝΑΤΟ,  Παναγιώτη Θεοδωρακίδη, ο  πρόεδρος των ΑΝΕΛ,..  Πάνος Καμμένος για ύβρεις και συκοφαντίες που είχε εκστομίσει εναντίον του (δείτε παρακάτω τον απολαυστικό διάλογο).

Όπως αναφέρει ο  Γιώργος Παπαχρήστος στη στήλη «Στίγμα» της εφημερίδας «Τα Νέα», ο ταξίαρχος δικαιώθηκε στη δικαστική διαμάχη του με τον πρόεδρο των ΑΝΕΛ, πράγμα που όπως αναφέρει ο δημοσιογράφος  επιτείνει τους «πονοκεφάλους» που έχει αφού όπως σημειώνει «Δεν του φτάνουν όσα τραβάει με την ερίτιμο, κυρία Ραχήλ, έχει να πληρώνει και διάφορα «κερατιάτικα», του είδους «Λέω όσα λέω στην τηλεόραση πιστεύοντας ότι κανείς δεν θα ασχοληθεί μαζί μου, αλλά όταν βρεθεί κάποιος «ανάποδος» και μου ζητήσει αποδείξεις, δεν έχω να παρουσιάσω διότι αυτά που είπα εις βάρος ου, μου τα εξομολογήθηκαν κάτι Νεφελίμ, και άντε τώρα βρες τα!».

Αντιγράφω από ΤΟ ΒΗΜΑ της 01/06/2008 αφού η υπόθεση αφορά την περίοδο που ο Καμμένος ήταν υφυπουργός Ναυτιλίας... φυσικά και τότε τα ίδια έκανε: Πέταγε βρισιές και συκοφαντίες χωρίς αποδείξεις...:

Μονομαχία στα δικαστήρια
Γιατί ο πρώην συντονιστής εκλογικού αγώνα του ΛΑΟΣ μήνυσε τον βουλευτή της ΝΔ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:   00:00

Στην αίθουσα των δικαστηρίων θα λύσουν τις διαφορές τους ένα στέλεχος της κυβέρνησης, ο υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Π. Καμμένος και ένας πρώην συντονιστής εκλογικού αγώνα του ΛΑΟΣ, ο ταξίαρχος εν αποστρατεία κ. Π. Θεοδωρακίδης. Από τα τηλεοπτικά παράθυρα ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού όπου διαπληκτίστηκαν πριν από ενάμιση χρόνο, θα... μονομαχήσουν στην αίθουσα του Πρωτοδικείου Αθηνών. Βέβαια δεν είναι σίγουρο αν θα ξανακουστούν λέξεις και φράσεις όπως «είσαι ανόητος», «είσαι άσχετος», «"μαϊμού" εκπρόσωπος Τύπου της Συμμαχίας», «"μαϊμού" αντιστασιακός, που γίνατε βουλευτής ψάχνοντας τα φαντάσματα της Στάζι», «κύριε αξιωματικέ, που ήσασταν στις Βρυξέλλες και γλείφατε», κ.ά. Ο κ. Καμμένος αμφισβήτησε ότι ο κ. Θεοδωρακίδης ήταν εκπρόσωπος Τύπου της Νότιας Πτέρυγας του ΝΑΤΟ επί τετραετία, με αποτέλεσμα να ανάψουν τα... αίματα! Η απόσταση του χρόνου δεν λειτούργησε θετικά. Τα πνεύματα δεν ηρέμησαν ούτε μετά την εκπομπή. Ο κ. Θεοδωρακίδης πέρασε στην αντεπίθεση και αποφάσισε να καταθέσει αγωγή. Την υπόθεση ανέλαβε αρχικά ο νυν βουλευτής του ΛΑΟΣ κ. Αθ. Πλεύρης και αυτή την περίοδο, λόγω του βουλευτικού ασυμβιβάστου, τον χειρισμό ανέλαβε ο πατέρας του κ. Κ. Πλεύρης.

Υστερα από δύο αναβολές, η δεύτερη πριν από λίγες ημέρες, ο κ. Καμμένος αναμένεται να καθήσει στο ειδώλιο του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, μετά την αγωγή που κατέθεσε ο κ. Θεοδωρακίδης, ο οποίος υποστηρίζει ότι εθίγη η τιμή και η υπόληψή του. Ο κ. Θεοδωρακίδης, έχοντας τις αποδείξεις για την υπηρεσία του στη θέση του εκπροσώπου Τύπου του ΝΑΤΟ, ζητεί να του καταβάλει ο υφυπουργός 1 εκατ. ευρώ. Η υπόθεση θα εκδικαστεί στις 29 Ιανουαρίου 2009, καθώς περιθώρια συμβιβασμού δεν υπάρχουν. Ο κ. Καμμένος δεν υποχωρεί και ετοιμάζεται για τη δικαστική μάχη, και κυρίως για να απαντήσει στις κατηγορίες περί συκοφαντικής δυσφήμησης!

Η ιστορία ξεκίνησε στις 10 Ιανουαρίου 2007, όταν και οι δύο αντίδικοι ήταν καλεσμένοι στον τηλεοπτικό σταθμό Alter για να συζητήσουν το θέμα των παράνομων απαλλαγών από τον Στρατό. Στην εκπομπή η ειρωνεία περίσσεψε, όπως και οι εκατέρωθεν βολές. Η αρχή έγινε από τον κ. Καμμένο, τότε πρόεδρο της Επιτροπής Εξωτερικών και Αμυνας της Βουλής που αμφισβήτησε ότι ο κ. Θεοδωρακίδης ήταν εκπρόσωπος στο ΝΑΤΟ. Ο τότε συντονιστής εκλογικού αγώνα του ΛΑΟΣ αντέδρασε, του ζήτησε να επαναλάβει τον ισχυρισμό του και τον παρέπεμψε στο στρατιωτικό φάκελό του.

* Διάλογος απολαυστικός

Ο διάλογος που ακολούθησε ήταν αποκαλυπτικός. Η ένταση άφησε άφωνους τους τηλεθεατές. Η απομαγνητοφωνημένη συνομιλία που καταγράφεται στην αγωγή είναι χαρακτηριστική.

Π. Καμμένος: «Υπάρχουν κενά, τρομερά κενά, στα οποία πρέπει να υπάρξουν βελτιώσεις».

Π. Θεοδωρακίδης: «Αλλο το κενό στην άμυνα και άλλο στη δημόσια ασφάλιση. Ας κάνουμε ένα γκάλοπ μεταξύ των εκπροσώπων του Κοινοβουλίου, σε ποιες μονάδες έχουν υπηρετήσει, και στους γόνους. Και είμαι προκλητικός αυτή τη στιγμή, γιατί σε καμία προνομιούχα μονάδα...».

Π.Κ.: «Ποιος το λέει αυτό;».

Π.Θ.: «Ο Θεοδωρακίδης το λέει, κύριε Καμμένε».

Π.Κ.: «Κύριε Θεοδωρακίδη, όταν εγώ ήμουνα στη Σκύρο, εσείς ήσασταν στο ΝΑΤΟ...».

Π.Θ.: «Εχω ιδίαν αντίληψη...».

Π.Κ.: «Και λέγατε ότι ήσασταν στο ΝΑΤΟ και δεν ήσασταν ποτέ, έτσι;».

Π.Θ.: «Δεν το κατάλαβα αυτό. Αυτό ξαναπείτε το δημόσια».

Π.Κ.: «Σας λέω λοιπόν ότι εσείς λέγατε ότι ήσασταν εκπρόσωπος του ΝΑΤΟ...».

Π.Θ.: «Δεν έλεγα. Σας παραπέμπω στον στρατιωτικό μου φάκελο να διαβάσετε τι λέει και πού έχω υπηρετήσει».

Π.Κ.: «Στον στρατιωτικό σας φάκελο δεν υπάρχει αυτό».

Π.Θ.: «Να πάτε να το βρείτε. Και είστε βουλευτής και γι' αυτό που λέτε ευθύνεστε, κύριε Καμμένε».

Η συζήτηση συνεχίζεται για το θέμα και ύστερα από λίγα λεπτά αρχίζει και πάλι ο καβγάς.

Π.Θ.: «Κύριε Παυλόπουλε (σ.σ.: ο παρουσιαστής του δελτίου), για να συνεχίσω να συνδιαλέγομαι στο δελτίο, παρακαλώ τον κύριο Καμμένο, διότι εγώ την τιμή μου, την υπόληψή μου και τα παράσημά μου και τον βαθμό μου δεν τον διακυβεύω για τίποτα. Ή να αναιρέσει αυτά που είπε, να μην κρύβεται πίσω από τη βουλευτική ασυλία που έχει, γιατί σκέπτομαι πολύ για αγωγή και να πει δημόσια τι ξέρει, εάν είμαι ή δεν είμαι εκπρόσωπος Τύπου του ΝΑΤΟ και πού έχω υπηρετήσει και πού έχει υπηρετήσει ο κ. Καμμένος, ας το πει τέλος πάντων στον ελληνικό λαό, και όλοι οι βουλευτές. Και τον προκαλώ, διότι στα νατοϊκά ταξίδια, ίσως πήγαινε μόνο για να φάει τα καλά εδέσματα και δεν ήξερε, ή δεν καταλάβαινε ή δεν συνδιαλεγόταν, και γίνομαι αντιληπτός».

Π.Κ.: «Εγώ έχω υπηρετήσει στη Β 86 ΕΣΣΟ της Πολεμικής Αεροπορίας επί 23 μήνες συν δύο μήνες φυλακή, τους οποίους τους υπηρέτησα. Υπηρέτησα στην Τρίπολη, υπηρέτησα στη Σκύρο, υπηρέτησα σε αρκετές μονάδες».

Π.Θ.: «Ωραία. Λοιπόν, εγώ ξέρετε πού έχω υπηρετήσει την πατρίδα μου».

Π.Κ.: «Ακούστε, λοιπόν ακούστε...».

Π.Θ.: «Δεν σας επιτρέπω να λέτε ότι είμαι "μαϊμού" εκπρόσωπος Τύπου της Συμμαχίας. Το καταλάβατε;».

Π.Κ.: «Επειδή είστε και άσχετος, θα σας πω ότι την αγωγή που θα καταθέσετε, μπορείτε να την καταθέσετε αύριο το πρωί, κανένας βουλευτής δεν καλύπτεται από βουλευτική ασυλία».

Π.Θ.: «Το σκέπτομαι να την καταθέσω. Το "άσχετος" σας το επιστρέφω».

Π.Κ.: «Να ρωτήσετε λοιπόν το κόμμα σας να σας πει ότι σε βουλευτές μπορείτε να καταθέσετε αγωγές αστικές και δεν υπάρχει βουλευτική ασυλία».

Π.Θ.: «Αστική είπα...».

Π.Κ.: «Να ζητήσετε συγγνώμη γι' αυτό που λέτε...».

Π.Θ.: «Εσείς να ζητήσετε συγγνώμη. Το "άσχετος" σας το επιστρέφω».

Π.Κ.: «Είστε άσχετος. Είστε άσχετος και ανόητος».

Π.Θ.: «Σας χαρακτηρίζουν οι φράσεις σας. Χαίρομαι ιδιαίτερα που στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι καθυβρίζουν έτσι από τηλεοράσεως. Αυτό δείχνει την αδυναμία σας, κύριε Καμμένε, την αδυναμία σας δείχνει».

Π.Κ: «Εκπρόσωπος του ΝΑΤΟ δεν ήσασταν ποτέ. "Μαϊμού" εκπρόσωπος του ΝΑΤΟ ήσασταν και αυτά που λέτε...».

Π.Θ.: «Κι εσείς είστε "μαϊμού" δήθεν αντιστασιακός που γίνατε βουλευτής ψάχνοντας τα φαντάσματα της Στάζι. Χαίρομαι ιδιαίτερα που η ΝΔ έχει τέτοιους βουλευτές στην Κοινοβουλευτική Ομάδα».

* «Εγώ πήγα στον Εβρο»

Λίγο αργότερα μιλάει ο πατέρας φαντάρου θύματος ηλεκτροπληξίας στον Εβρο και παραπονείται για το Στρατοδικείο. Εκείνη τη στιγμή παρεμβαίνει ο κ. Θεοδωρακίδης και λέει: «Δεν πειράζει, έχουμε πρόεδρο της Επιτροπής Εξωτερικών και Αμυνας της Βουλής, τον κ. Καμμένο, που βρίζει και ξέρει τα στρατιωτικά».

Πατέρας θύματος: «Θέλω εσάς να ρωτήσω, να μου πείτε, που είστε στρατιωτικός. Ποιος φταίει που κάψανε τα παιδιά. Την προηγούμενη ημέρα τρεις φορές τα βάλανε. Ηταν ένας ταξίαρχος... ένας συνταγματάρχης...».

Π. Θ.: «Φταίει η στρατιωτική ηγεσία».

Π. Κ.: «Οταν υπηρετούσατε εσείς στις Βρυξέλλες και πηγαίνατε και τρώγατε στα ακριβά εστιατόρια, κύριε εκπρόσωπε του ΛΑΟΣ».

Π. Θ.: «Εσείς πήγατε και δεν πήρατε χαμπάρι ούτε από ΝΑΤΟ ούτε... Εγώ υπηρέτησα στην προκάλυψη, στις καταδρομές. Εσείς να πάτε να απολογηθείτε».

Π. Κ.: «Κύριε αξιωματικέ, που ήσασταν στις Βρυξέλλες και γλείφατε».

Π. Θ.: «Στον Εβρο δύο χρόνια».
 http://dexiextrem.blogspot.gr/2014/10/blog-post_333.html